Hjem > Om / Kontakt > Praktisk info > Levering og henting

Levering og henting av pasienter

Pasienter som skal opereres eller legges inn for dagen, leveres om morgenen mellom klokken 0830 og 0900 dersom ikke annet er avtalt. Dere blir da tatt imot i resepsjonen der vi veier og går gjennom informasjon vi behøver før kjæledyret ditt legges inn.  Dyrlege eller dyrepleier undersøker deretter pasienten på Inn- og utleveringsrommet vårt, og de som skal opereres får beroligende og smertestillende.

Tidspunkt for henting avtales ved innlevering, og kan variere i forhold til type operasjon eller prosedyre som pasienten skal gjennom. Normalt kan henting avtales fra kl 14.00 og utover ettermiddagen med mindre operasjonen/utredningen krever videre behandling/tilsyn kveld/natt eller dagen(e) etterpå.

Pasientene går først hjem når de er våkne og har spist litt, slik at det er trygt for deg som eier å ta med deg din nyopererte hund eller katt hjem igjen. Når du henter går dyrepleier/assistent eller veterinær gjennom med deg hva som er gjort og hvordan dere skal forholde dere i dagene som kommer. Vi sender med skriftlig informasjon også, slik at du har alt klart og noe du kan lese videre i når dere kommer hjem.

Oppgjør for behandlingen skjer når du henter, og du kan bruke både kontant betaling og bankkort. Dersom direkteoppgjør forsikring skal benyttes (gjelder Agria og Gjensidige) avtales dette i resepsjonen ved innleveringen, slik at vi kan gjøre klart alt i løpet av dagen mens kjæledyret ditt er inne til behandling

Meld deg på valpekurs

Vi tar vare på din beste venn!

Klikk på en dyreart for å se hva vi kan tilby deg.

Våre tjenester